24h購物| | PChome| 登入
2004-10-26 01:11:28| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

酸溜溜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一心以為
比心機讀完個degree
再讀埋master就可以做到社工…

一心以為
只要肯努力
將來一定可以入到youth field…

一心以為…

又行錯路…!??
Oh my god…我仲要行錯幾多次!??
我仲要花都幾多青春…幾多時候…幾多眼淚先可以完成自己既夢想…!???

我真係好唔開心
好唔憤氣…
點解!?!?!點解…點解要咁對我…!??
如果要我從錯誤中學習既話…我情願放棄…唔學啦

以前
我理想係要做個好太太好媽媽
人人笑我不長進
現在
我理想做青少年工作者
你地又話我太不自量力…

以前
我打算一世做admin. assistant
你又話我無出色
現在
我說要轉工向上爬
你又話我好高傲遠…

想點wor....!???

我個心想咩…你又知幾多...
我咁辛苦為左咩...你又知ma!?
我有幾無奈,你又明咩…

這個結3年啦…
3年都解唔開
無人可以解到...

而我同你都就快3年啦…點解你仲未明…我想咩…?

酸溜溜...想流睙...

台長: Charis
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文