24h購物| | PChome| 登入
2004-10-26 00:11:28| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

留戀和「理們」一起的生活

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來好早就可以回家休息…
但係下午上網既時候見到個poly舊同學
傾傾下知道CS請左佢…11月就開始返工
大家心想…之後一定好忙…
所以見今晚大家都有時間就約出來食下飯,聚下舊
順便celebrate下…

由於佢要幫tutor做野
所以我放左工就返poly APSS department搵佢
一下火車,行過火車橋
未見到poly已經嗅到熟悉既氣味
雖然人面全非,但係親切既感覺仍在..
真係另人留戀

上到GH 4/F…
不自覺地行到ALAN既門口
HAHA…我要找他ma!?...或許是個習慣吧!!
心想竟然來到…打聲招乎就走吧…
誰料一傾就半個鐘了…

遲到了…趕快就去GH…404
誰料…已到門口卻又碰上下莊P泰泰…
一傾又半個鐘了…
足足遲左成個鐘...
sorry lei! 不過我知你唔會嬲gei, right !?

p.s.
如果可以既話…我真係好希望時光可以倒流…
回到初初入poly既日子…回到上莊既日子….回到一起哭一起笑一起玩一起奮鬥既日子…
如果可以既話…我想過多一次這樣既生活….
各位,我真係好掛住你地….個個都掛…特別係您、YOURS、SPA GROUP 2、我既仔仔囡囡…、學生會既朋友、跆拳既朋友、TUTOR…

台長: Charis
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文