24h購物| | PChome| 登入
2004-10-27 00:11:29| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

想不到...生活竟可如此這麼美

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係估都估唔到…
畢左業一年之後…讀part-time degree既我
竟然可以過返一d university 既生活…
真係十萬個感恩…!?

點解!?!?!?!
因為原來班同學仔…係一d又讀得又玩得既同學仔黎架…
(hehe…我都係今晚同佢地食飯,相處左成晚先知道咋…真係後悔咁late先join-in呢!?hehehe….)

雖然我地唔係來自同一間學校 or 同一個working field or 同一個age group…or…
但係我地這班人非常夾…
因為…我地…一樣愛食…一樣愛玩sports…一樣愛唱k…一樣唔like我地既tutor
hahaha….實在太好啦…今時今日比我識到d咁既朋友仔…
how amusing !?

為左keep住大家既氣勢…in the coming time, 我地決定係sem-break攪一連串既活動聯誼下…實行有書齊齊溫…有功課齊齊抄…有得玩就一起玩…

想起都開心ar!!
Hahahah….

City人:我好鍾意你地ar!!!多謝你地咁錫我,又幫我prepare notes…又送我回家…haha…你地真係好好好好….希望未來兩年我地都可以開開心心咁相處啦!!

Thax god for always being so good to me!!!

台長: Charis
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文