24h購物| | PChome| 登入
2005-10-25 01:27:16| 人氣151| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新開一周

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

見到Abu由香港返來一副生龍活虎既精神狀態。。我都好想好想返香港。。前兩日姨媽先打長途電話叫我去香港飲靚湯,因爲秋風起,天氣乾燥,要飲d靚湯滋補下先得。。

今日都算有返學既。。雖然無返齊。。但係都意識到我之前平日口口聲聲既學生天職神早俾我彈出九霄雲外好耐好耐。。唉。。本來無一物,何處惹塵埃。。

下午去社聯交街協既活動申請表同財政預算表,交完就想走。。都唔知道仲要簽返名。。結果協助部部長話我地預算1100元甘多,實唔批既,唯有攞返改lor。。

今晚去咗跳hiphop,好開心ar。。becoz。surprise。。噹噹噹。。一個黑色風縷既物體入嚟。。咪就係傳説中既jason look lor。。我即刻又好感慨,細細聲同Ankie講。。“依個係我唯一無做錯既一件事,真係好彩無去識距”。。“好後悔識咗T2”。。Oh。。我的天灰了。。你快樂。。於是我快樂。。玫瑰都開了。。我還想怎麽了。。

跟住一跳完舞一出麗人坊。。估我見到邊個??浩然同fanky。。我咪即刻“抓緊機會”。。同浩然傾我地協會個大大大大大大大大party想請距地出show lor。。依傢念返,都有少少唐突。。冒冒然甘。。唔理la。。遲早都要做依件事傢la。。依傢講完咪唔使煩lor。。不過。。少少唔好既預感。。哈哈。。所有既事都總會有d阻隔傢,永遠都唔會一次過順順利利di。。

跟住入咪活力果飲果汁。。哈哈。。有新貨上市la。。我要咗新出既楊枝甘露。。ankie要咗西瓜汁。。坐咗一陣。。我地已經發覺。。依個地方真係會撞見好多好多人。。詩筠個target阿權la。。吳志個阿蔡ar。。仲有街協個Tony la。。過對面買生果又見到頭先一齊練舞hiphop d人wor。。於是乎。。buy咗綠提同banana。。Ankie話提子養分:黑提〉綠提〉紅提。。haha。。我就中意綠提。。因爲唔會太甜。。中意綠茶唔中意紅茶都係同個道理。。哈哈。。好彩。。綠茶係世界上最最健康既飲品la。。俾白開水仲要健康yeah!!

返到嚟。。我個同房都差唔多ready sleep la。。十一點既ja。。好健康。。

。。好搞笑。。中秋節識左距地到依傢,居然建咗個群叫----一屋豬。。五男五女。。過分!管理員全部都係男既。。俾d時間。。女權世界就嚟降臨la。。Wakakakakakakaka。。

面對依個世界,我依然心花放,我依然有所期待,雖然,依個世界令人好失望。。但係。。好多地方都證明人類係有愛心既,人類係好犀利既。。我都係人類既一員。。平凡既一員。。普通既一員。。


ps:我做咗個英明既抉擇,放棄跳亞大田個健康舞(開幕式既一part),不過為咗去見證依個甘盛大既運動會,我唯有報名去做啦啦隊,據説到時做d好簡單既動作就得la。。仲有綜合測評分加。。hoho。。吳志都去bor。。梗係緊跟爸爸既領導la。。實無錯傢la。。hoho。。

台長: SeRenDiPiTy!
人氣(151) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文