24h購物| | PChome| 登入
2005-09-20 02:46:48| 人氣90| 回應0 | 下一篇

after mid-autumn day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚,我終於羅返三日來無電並且一直跟住ankieP800

今晚,我終於睇返依幾日所有既msg,原來,系一個我唔系好重視既日子裏面,仲有d人系記得我同關心我既,多謝

今晚,我date左雨天童童食冰皮月餅(楊枝甘露,咖啡芝士)


當我同abu羅月餅時,距話比我聽。。

不可否認,我既直覺好准。。

哎,註定既,好多野。。

正所謂一物制一物。。

只是,有一種感覺唔系好舒服

shadow。。i’m afraid。。

又系一句舊話----同一類人,可惜不是天生一對!

有好多問題要問,問好多人,可惜,今個星期開始,將會好忙好忙好忙,因為所有我想開始既事情都會同時進發。我選擇沉默自閉,我選擇專心致志,我的地盤聽我的!

念起abu果句。。心入邊一個不可抗拒的人。。kaka。。



台長: SeRenDiPiTy!
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文