24h購物| | PChome| 登入
2005-02-01 01:37:58| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25 Jan -- Day 2 宜傢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Day 2 la~ haha 其實我係急屎急醒咗, 我諗呢個係時差對我 ge 唯一影響 haha… 我地一大朝頭早就煎年糕食 la, 真係有 d 過份, 我地仲用個電飯煲黎煮出前一丁 tim, 真係搞野 haha, 之後我地約咗小白 (Angelica) 佢地返學校, 我地揹住本 notebook, 都幾係野 ga… 我地先去睇 phone card, 但係好貴, 跟住去買咗張一個 zone ge 月票 (Amsterdam 分為五個 zone, 而我地由 hall 返學就點都係兩個 zone), yeah 33 歐 ja, 我地逃票抵好多 ar haha 其實點會有人買多過一個 zone ge 呢?

返到 HES(我學校) 我地就即上網 la, 其實學校都好靚, 好新 ar, 不過出面條河係勁多垃圾 law, 如果唔係風景都幾靚… 今日上網都無乜人同我 chat, 我仲要係叫 Mandy 打電話比我屋企先有得同佢地玩 net meeting, 不過 only 見到個樣 law, 講唔到野 haha Peter 又唔online wor -_-#

玩到四點幾我地就諗住去 IKEA 買 d 家具 la, haha 不過意外收穫就係 1 euro 就有隻熱狗加杯野飲 la, 真係仲抵過香港 ar, haha

之後就出發去 China Town la, 去 “東方雜貨店” 買電話卡, 個老闆勁好, 明明收咗鋪都仲肯賣野比我地, 仲幫我地增埋值 tim, 真係好人到爆炸 haha, 不過個阿媽就唔好, 收我地錢o個陣勁話我地 d 錢係假 ge, 痴線 ga! 老闆應佢所求, 照我地 d 錢 la, 有兩張著紅燈, 阿媽係度呱呱嘈, 不過老闆都話唔緊要 haha

China 對住有座好靚 ge Café, 好似古堡咁 ga, 周圍都好靚 je~ 不過因為 notebook 好重, 所以無再行, 就返歸 la, 不過買到張電話卡, 試過打咗比 Peter, 都收得幾清, 但係我懷疑我比人扼咗錢 law, 講o個一陣就比佢扣咗四個幾港幣, 都唔知搞乜…

返到屋企就煮 dinner la, 不過鬼仔用o個廚房真係臭到瘟 ar, 佢個垃圾桶係滿到個蓋一開, d 垃圾就會噴出黎咁, 行近仲會覺得好攻鼻 tim -_- 都唔知佢點搞 ge

好 la, 講下我地食乜 la, 我地又搞錯咗 la, 我地本來以為罐罐頭係肉醬黎 ge, 點知係有埋粉 ge, 真係比佢吹脹 -_- 好難捉摸 ar… 我地仲有 d 芝士夾麵包同牛奶, d 奶好好飲 wor, haha 唔知會唔會返到香港大咗 haha

仲有就係個德國仔好好人 ga, 我地尋日嘈親佢, 佢仲同我地 say sorry 尋日病咗無理我地 haha

wawa… 呢兩日 ge 生活都好多姿多彩 ar, 支力到嘔 ar, 不過都好開心~

台長: 尚未設定
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文