24h購物| | PChome| 登入
2003-09-08 18:39:25| 人氣127| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

現下身先~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔~~~近排掛住 post d 短篇故事上0黎~~

身為台長既我老泥都無乜出現添~~~
係時候要出黎講下0野~~

其實咁~~~~因為今日連繼睇到聽到兩句好有 feel 既說話~~~唔講唔得~~~

第一句係出現係本足球漫~~
講述主角努力不懈咁追住個波~~~
咁眾人都唔知點解主角為乜要咁辛苦~~
突然有個人講:"他如果說得出原因,他就真的不是那麼喜歡."
有 feel 啦~~~感動喎~~~
佢講得無錯~喜歡~~本身就是最大的原因~~

另一句係陳慧琳既"深呼吸"出現.
"沒意識,但有心痛痕跡~~"
我一路都覺得~~~痛到麻目~~係痛既頂點.
呢個句完完全全中晒~~
同埋首歌都好表達呢個情景~~
輕快既音樂,同埋無奈既歌詞.......

在傷感中~~回憶著住事時~~所有感覺包括快樂痛悲都會出現......但去到最後~~我覺得就係無感覺啦......

最後~~我都忍住唔講下d 故事呢~~~
好多人田問過我係唔係真人真事.....
緊係唔係啦~~~做人邊會有可能咁曲折離奇??
同埋~我都無咁多經驗啦~~~
不過~~我都借0左好多朋友既事蹟......
我好希望啦~~~如果你地見到~~唔好介意~~

同埋~~故事是假,人物是假,但感覺是真.

我一路都幫唔到小故事諗個名啦~~~
依家都唔會改~~
但今日post <對的人錯的感覺>時.
覺得小故事應該要叫<人和感覺都對了>

我覺得~~所有感情都是這樣的配對~~~
對錯的人和感覺....在交戰中.

打個比喻......爸爸是你做父親的上"對的人",但如果用仇人這"錯的感覺"對他~~問題就會發生.掉轉..一個女仔如果有"戀父情結"....就是"錯的人錯的感覺".......問題都會發生......

唔知我難緊乜唔緊要.......
因為我都唔係好明自己講緊乜.....


仲有~~好多謝為亞傑畫0左張插畫..
好感動......比大家睇下.....希望亞傑都唔好介意.......哈!!

台長: 白舒
人氣(127) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文