24h購物| | PChome| 登入
2009-05-21 17:10:24| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

退一步

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有間公司來電.知道自己下星期一開始返工.當然可以比我噤快搵到既....是會計~

不過今次.都OK的~工作地點近.人工都不算下調太多..又有FREE LUNCH.車錢又慳返~

雖然佢係一份會計工作.不過正如我朋友所說.現階段時勢太差.而且MARKETING這行大部份都要有經驗..我地LEE D無EXP者.再加上通街被裁出來的.EXP多既.學歷多既..都唔少.要搵.都唔知幾時搵到...

我不能再係沒有收入的情況下等了~因為D SAVING開始唔夠呀~~~~所以現在跟自己定下一個人生PLANNING.就係.做住搵....IF CASE搵到要即時RESIGN都要~

表弟..我最後都敗給現實~~我都覺得自己很失敗!但我收到人地份人工.就會努力工作的~雖然都係短線的工作.但我仍會為自己長遠的PLANNING而行~

一鼓作氣的衝.真的很累~這幾個月來.心裡上受的苦不是味兒.是難受.但至少不會後悔~起碼我對得住自己的理想付出過.而且我仍會繼續為自己理想而行.只是形式不同.我不會心死的~

昨晚看了家姐SEND給我看的一篇文章叫"退一步"..退一步是為了行將來更好的路~

台長:
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文