24h購物| | PChome| 登入
2009-09-21 16:12:27| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做回自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下午便由公司回家躲懶了,其實因為尋晚睇醫生時有的一張醫生紙(講明先~我無要求拎的,只係佢話點都要比定我先~噤我咪唯有收左LU~哈哈)..昨晚我體溫測試度有時高有時又正常,見怪怪地都要睇下的~幸好不算大事。

近幾排左想右想很多事,不是沒事做找東西做.找東西煩自己,只係很想給自己靜思一下,想想自己,想想身邊,想想模糊的事...像想給自己一條清晰的方向,不想浪費時間,浪費自己了~

自從學會了八字命理後,對想法亦有了少許改變了,當然個幾月的時間,試問改變了都不會太多吧~但開始相信每個人一入世要行的路大多註定的,就像亞SIR時常說你一出世係一架咩野既車要行咩野路..你係無得揀的,可能你本身係一個靚寶馬,但你卻要在山路上行駛..那應該感慨嗎?有時你可能會想..前面既路應該點行好呢~其實有得想嗎?你又不是上面個個.你又點會知道答案呢~但,總覺得有些東西像推著你行一條路,還是隨心所欲吧~既然想又想不到,又好難想.似逃避?不是,只是另一個方法。

呵呵~可能下一回我又玩進取.不喜歡隨心,那又如何?對著自己,應該做回自己,不可被世族心態影響自己,因為~我就是我~我喜歡這樣的我!Please, please let me do myself~

 

台長:
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文