24h購物| | PChome| 登入
2009-05-06 17:07:21| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

發洩中~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依家每日既日子就像公式化一樣~

*起身(自然醒吧~就算比我早起又點.咪又係對住部電腦搵足幾個鐘頭既工.不過唔代表我早起左.D工會多左..=.=,開始明白雞"部"蛋的感覺.就係只有等...同埋隔半個鐘按一下RENEW睇下有無剛POST上的工...)

*無聊噤等.什麼地方都不想去.話明失業仲出街用錢麼.所以朋友們.如果這段時間你們有幸見到我.同你地食飯.是很難得的~有些不算太熟.想約食飯.我點出呢?但又覺得無必要將失業既事公諸於世.那又要想很多籍口出來...唉~亞哥亞姐..我都要為我唔知仲有幾多個月既失業而擔憂呢~~~再加上現在心情跌到谷底.你教我邊度仲有無心情出黎????

*錢唔多.不敢ENTERTAIN.但每天日日在家望住部腦.都發呆哂呀~想出街.好悶.不過基於沒錢的現實.可以點?有朋友講.你硬係好耐未買過衫啦?LEE句講真都潤潤地的~自問自己都係一個覺得外表都重要的人..依家噤樣當然心情難受.但無計的.就算現實我找回最討厭的會計工作都無回音啦~再噤樣下去.我怕會屈到病~

*幾個月了.見工只係見過一次.你估下D心理壓力大唔大呢?

*以為辛苦完個BBA都叫做有望啦..點知發現唔讀同讀都好似無分別噤.我知個問題係全球經濟到.可能2年後會好一點.但到時坦白年30呀.仲講轉行..人工會點?我知人工應該不是最重要的因素.但我想沒人希望到30時.人工只得幾千掛?我仲有將來既事要計劃要做....

*發現左人工跟學歷既RELATED原來不是最大.反而際遇跟人工才有很大的RELATED話

*讀完個BBA.又係還$$既時候.十年既還錢期等著我...+.+

*我真係一個好勤力既人.不過想想其實我只是一只牛...都是沒用的~

*一句講哂~難頂呀~~~~~~唉!!!!!!!

 

台長:

您可能對以下文章有興趣

人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文