24h購物| | PChome| 登入
2004-08-26 23:07:26| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CEO

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝7點幾醒左..勁唔舒服
如果唔係細佬救番我~真係死左都冇人知
好彩!好彩!!

9點幾閃左出火車站..見到曉,肥春雪,同SO校長
原來so校長同我一樣都係病....同病相憐
去到fanling~文嘟係度衝上車,笑鬼死
搭到大圍開始頭暈暈咁樣..踎左係度~d so校長係度串我矮過佢=.=
11點都未夠就去到~我同曉即刻撻落張sofa度~勁累
行路都冇力咁!! 一開始佢地唱我仲係度訓覺(昏迷緊.....)
之後係度唱i love u boyz d白痴歌......2個傻仔~見到都想打佢地
精神返d~勁笑勁發癲...笑到變聲
so校長係度唱"我們的合唱歌" 笑鬼到我地痴哂線]]]]
文嘟又再一次打爛野* too bad
隻死人肥春雪係度喪扮黎明~~~~~~~影衰我個Leon
下一首she bangs既時候...竟然cut歌!!激死

唱完出面落雨..閃左去行city super
行去無印的路上~冇lala有個鬼佬鬼仔既物體對住我嗌hello
痴線//我要打爆佢個腦
去左食野~串到so校長冇聲出~kaka
食完野..飛的~過沙田
狂影貼切相~低能ge.......第一部機都影得幾好
影第二次就發癲la~心大心細係度簡邊樣好.........
之後好似人地打機屈機咁樣呢..左右左右咁禁
畫幅相ge時候..哈哈~
so校長中箭 & 文嘟爆mic
我同黃曉影我好鍾意果張Night Butterfly
個背境超靚..真係
點知我地企錯位~好彩最尾一張企番正
肥春雪打黎..話係馬莎,我聽左佢係馬花----你既籤體專家
跟住就走lu~原來一號風球現正懸掛

台長: 尚未設定
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文