24h購物| | PChome| 登入
2004-12-06 20:07:29| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

keep in my heart*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉..今日返唔到學啦~都行唔到
勁痛囉
食完藥又睇con啦~
can you make endless moment to step to shine to love<~~我的口頭禪
全日都同歐馬sms
12點幾就去左診所洗傷口la
一路洗我一路唱forever memories
雖然好痛,但都冇喊
好叻呀~
之後食麵..訓覺
訓左半個鐘都冇,就痛醒左la
自己一個係度食薯片
睇w-inds.
哈..突然諗返起台灣果d野
慶太你行埋黎果個畫面..重複又重複咁出現
真係估唔到你會認得我~
仲有呀涼平,你俾條布笠住左個頭果個畫面.......真係笑死我
你真係好得意..得意到有d白痴~
龍一你放心la~我唔會話俾人聽你個阿哥係台灣賣雪糕ga
你阿哥叫緒方豆子ma..我唔會爆出黎ga~kaka

台長: 尚未設定
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文