24h購物| | PChome| 登入
2004-12-16 22:07:30| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

c eye

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來都好開心..返學聽w-inds.
上堂又聽,測緊驗都聽
pe堂訓左覺~補課又補到4點幾就有得走
放學得自己一個搭車,點知波波唔知係邊閃左出黎
咁就有人陪我搭la
唉......返到屋企就pk la
先係個w-inds. tour袋俾人坐左
之後俾人坐完個袋仲要俾人鬧
鬧完仲要俾人暗算
暗算完隻腳個傷口就爆左啦
爆左就流血又流濃啦
流濃又繼續俾人鬧啦
鬧完我就激到喊啦
喊就搵賤民啦,佢就係度安慰我啦
安慰完我,我仲係度喊緊囉
之後都喊左一段時間
就開icq..online
有個人地既best fd係度叫我best fd
跟住同沛chat,又係度白痴囉我地
係度寇仲...林峰
講講下又係度輕輕的我走了...........
chat完就冇事喇,個人都開心返
都係要分散下注意力
就冇咁唔開心啦~

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文