24h購物| | PChome| 登入
2004-08-28 00:07:26| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

'""""""""和你不瞅不睬 最終只會成為敵人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..起身睇天子尋龍大結局
阿雪死左~慘

5點鐘online
竟然冇人搵我.........down
等左幾日"他"仍然冇搵我
或者..係時候,放棄
算,我只會寄情於w-inds. 其他有心人唔好意思唷~哈哈
如果講得出一樣野係比w-inds.優勝既..我會考慮一下ge
不過都冇咩可能~w-inds.係我心中既地位~
只有Leon,申申&迪可以平排
(有時候 唔到你唔制 請問你係邊一位)

夜晚十點聽w-inds.好開心呀
聽左5首歌~個台灣DJ仲話w-inds.真係唱歌好聽
hee..he~真係識貨!!
冇左w-inds.既歌聲,個人又開始down了
(想跟偶像談戀愛 要為萬人迷渴采)
對..自己要求高,但人地比你要求仲高
咁又點~我偏要向難度挑戰
可惜..我已經冇哂士氣了"""冇力作戰
始終輸果個~係我
明知沒可能-偏要喜歡萬人迷...真係抵死
(仍然相信 我會有天終於等到)

慶涼""我只知愛你
聽住你地d歌,望住你地d相
能令我忘記傷心 痛苦

台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文