24h購物| | PChome| 登入
2004-08-25 22:07:26| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

you always in my heart

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頂..頭先差唔多打完
點知禁錯制~冇哂
正一pk板

算,,,打d搞笑野~開心吓

8點幾online~家榮幫我搵書
傾傾吓講左個傻仔沛........佢真係傻仔黎ga
家榮話佢以前玩口水(e~好嘔呀)
愈講愈核突..話咩出神入化~一次整好多個口水波(而家打都想嘔)
佢竟然玩得出~真係傻仔
之後肥雪打黎..文嘟又係度搞笑
打去bk rm~人地問佢姓乜..佢又跟我姓黃
我地協議改姓蔡...因為文嘟叫文菜青
收線之後我就上網睇w-inds.小說
喊到我丫~一路睇一路喊
唉...勁慘......超級慘呀!!
keita~俾人"筒"死左
現實當然唔會la~ w-inds 3個一定會健健康康
好想見到佢地^^

唔准呀..我唔俾其他人鍾意佢
佢係我ga~!!

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文