24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 23:07:30| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

melikuli~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

melikuli~~聖誕快樂
好耐冇打過日記喇
呢排狂睇dvd
都好少時間用電腦
今日真係好開心~~第一個同鴨仔過既聖誕節
真係好難忘!!
今朝一早出左去會展睇放送會
好多粉絲囉~~
又見番哂各位魔娘(除左要返工果個crystal~呵呵)
仲有大屎wing同阿6
嘩我真係勁勁勁開心囉~~可以同咁多人一齊玩
一去到狂買poster..俾我買到張日版kireida
玩到喪哂啦~我同miho係度扮防暴警察
摩梨同阿6就係度跳舞
我同carrie又係度扮飲醉酒(唔係..經理人話我地飲可樂咋)
之後尖叫到暈左..把聲沙哂lu
但真係超開心~尢其keita講廣東話
勁呀~"halo~大家好"哈哈~
好叻仔呀~but ng左好多次
ng到佢個人呆左囉
但你真係好得意~~~~暈左喇
最後就簽名啦~死人moon簽左落ryohei個咀度
我要殺左你!!!!!!
簽完就同大屎wing落mk...
行信和~又再掃貨
趕返屋企食dinner.可惜
返到去人地已經食完日本野返黎囉
人地話以為我同鴨仔食wor
唉~~心淡哂
but今個聖誕真係好開心
melikuli~~!!




台長: 尚未設定
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文