24h購物| | PChome| 登入
2004-12-08 22:07:29| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

the system of alive

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早就搭的士返學啦..搭8就返到去
等歐馬落樓,又見到肥雪,同左肥雪走
返到去入左sick room坐,哨牙青又係度慰問我
仲有d八卦書記,同埋老妖
等到8點5..上課室啦~~簡易一大考驗
上左幾級,有個校工又慰問我,行到上3樓....頂~死人快咀王
又係度話我唔返學..最衰係佢!!
唔好係度扮好人,節省少少吧
行到上6樓,俾個寇仲係度笑我......死cheap友
返到課室鹿仔又扶我,搞到我真係好似廢人咁
唉......行左幾耐呀真係~好艱辛
之後成日都係度坐la
lunch都係肥雪佢地買返黎俾我食
等佢地返黎果陣,我就同crystal傾電話la
又要聽到carrie把聲囉~kaka,變態婆
要快d好番,去佢舖頭踩場
math堂又唔記得左要測驗,冇做到份卷
食左藥搞到好眼訓..訓左一陣
訓傻左個人la~好唔清醒
放學d野口同學係度學我行路囉..擺明串我la
頂你丫~又有d扮哂人同我同病相憐咁囉~彈開啦你!
行左去買薯條食,即刻成個人開心哂!精神哂
返到屋企睇tour 03 & sleep
夜晚俾阿媽簽手冊,佢死都唔肯俾番本手冊我
原來佢係度望keita望到眼甘甘..
又係度喪嗌keita好令仔~
阿媽也瘋狂

台長: 尚未設定
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文