24h購物| | PChome| 登入
2006-01-07 00:22:10| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6 – 1 – 2006 星期五

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早去銀行幫老闆攪支票D野,點知我發緊夢,明明係恆生但又走左去匯豐銀行,仲到排完隊到我先知,瘀死呀!! 之後O係恆生整左半個鐘先攪掂,結果兩張支票既簽名都唔岩,都拎唔到錢!!

之後一路做左成日野,好攰呀,冇停過手,中途同JORDY傾左幾句,佢話佢今晚會見QUEENIE,比番佢地3個仔佢,唔知又會唔會有D意料之外既事呢?仲同佢約好左星期日去釣魚,我都開始鐘意呢個活動,因為真係令人好舒服、好自在,好似咩煩惱都冇哂,與世隔絕咁,好RELAX!! 不過係車程遠左D同哂左D囉,但基本上都幾鐘意既!!!係一個幾好既活動,JORDY仲話估唔到我會鐘意,仲諗我一定唔去TIM!! 哈哈!!

今晚終於都見到佢喇,我冇介意佢外表,可能我真係愛佢啦!! 我知道佢好緊張,佢驚我介意佢個樣,驚我對佢冇左感覺,但我真係冇變過,對佢既感覺依然係冇變,但我唔知點比信心佢,我知佢一路行都好緊張,所以佢拖我都冇縮到,亦冇抗拒佢攬我,我希望咁可以表達到我真係冇變到,比到信心佢,除此之外,我都唔知可以點做喇!! 不過後來佢都冇咁緊張,可能佢知道我真係冇變到。我明白佢既緊張就正如我都驚佢會嫌棄我一樣,或者大家都對大家未有一定既信心啦!! 而家見左之後,我相信我地既感情都會好D,之前好多時係因為呢個原因而嘈,而家解決左,之後一定會好好多!! 今晚我真係好開心,我都希望佢可以同我一樣咁開心,同佢拖手既感覺真係好WARM、好SWEET同好幸福!!

台長: 開心既茵
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文