24h購物| | PChome| 登入
2006-01-03 01:03:21| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31 – 12 – 2005 星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係2005年既最後一日,好在唔駛番工,訓到下午十二點先起身,約左ANNIE、CARRIE同YUKO在銅鑼灣等,今日終於都可以實現多年來除夕夜去APPLE COUNT DOWN,我地個個都準備哂乾糧,大家都相信辛苦過今年之後,一段時間都唔會再黎架喇!! 我地原本揀好左個位諗住可以MARK定位,點知規定左即使唔入大台,都一樣要排隊,結果我地5點半左右就被迫要一齊排喇,不過好在個位都同我地原本揀既差不多,睇到蘋果亦睇到個大電視,好在冇遮冇擋,十分清楚!! 我地入到去一陣就坐O係地下喇,其實都唔係好迫,都有好多位比人坐低,不過見到附近有兩個女仔佢地可以由下午5點企到12點,真係好勁!!! 到7點幾,SUNNY都過埋黎,咁岩ANNIE佢地去TOLIET,所以博到帶埋佢入黎,算好彩啦!!到左9點鐘終於開SHOW啦,好多歌星都有到,有我好欣賞既側田、衛蘭、JOEY、古巨基、陳奕迅、何韻詩、TWINS、陳小春、周麗淇、應昌佑、王宛芝…….可惜冇我一直期待既楊千嬅,係有D失望,不過有側田補數,好多人都好支持佢,佢唱現場真係好好,好正呀!! 好多人都為佢歡呼!! 雖然企左咁耐,但都係好值得,個氣氛真係好好,今年仲係第一年加插煙花效果,真係好靚,好開心,如果佢可以同我一齊過,我一定會更加開心,會好鐘意呢個2006年既來臨!!

完左之後,佢地提議去食糖水,但我對腳真係太攰喇,加上唔想太夜番去,想早D番去打電話比佢,同佢傾計,所以我都冇同佢地去到!! 自己早走左,仲比佢地話我深歸,我都係第一次唔同佢地一齊去架咋,但為左佢,唔緊要啦!! 我電話又一早冇電喎,成晚都飛左條線去CARRIE度,一完SHOW即刻開番諗住嘗試CALL佢,點知打左十幾次都係唔通,直情熄埋機TIM,咁我都諗住番去先CALL佢!! 番到去同JODRY約好先打比佢,點知打左幾次都冇人聽,唔知佢冇咩呢? 我都有諗過唔知佢會唔會又同佢老豆嘈,但諗下應該唔會既!! 等左一陣佢終於都打黎喇,佢真係同佢老豆嘈,仲好唔開心,佢下午打黎我先知佢去睇多次醫生,我真係唔知佢仲未好番,昨晚佢都好番D架喇,仲話要溫書TIM,我真係唔知佢咁唔舒服,佢話我掛住玩,唔打比佢,冇關心佢,我都唔知點講好!! 我電話全日冇電,CARRIE電話都唔係好我好多,唔通我仲成日用人地電話咩? 加上果度真係好嘈,即使佢打黎我都真係聽唔到佢講野,咁我打去有咩意思呢??我知道我都有D唔岩,佢病都唔關心佢,但我真係唔知道佢嚴重左,我一路都有掛住佢架,但我唔想比佢地話我成日講電話,所以先冇打到!! 我知道佢心情唔好,原本我心情真係好好,好開心,好想同佢分享,但可惜唔可以,亦唔係呢個時候同佢分享,比佢講講下我都冇咩心機,可能我真係應該體諒佢心情唔好啦!!做佢身邊既人就應該同佢分擔,我愛佢就應該接受佢既優點同缺點!! 愛佢既全部,唔只愛佢既優點!! 新既一年,應該有一個新同好既開始!! 學識愛人係我2006年既目標!!

又係時候總結2005喇!! O係2005年O係工作同愛情方面都有改變!! 首先,工作方面,終於都轉左工喇,仲做得幾開心,係我一路想接觸既行業,雖然暫時接觸較少,但我相信慢慢會學到我想學既野!! 第二,係我終於考到一直想考既領隊牌,雖然我唔一定會做,但總算達成左心願啦!! 第三,係我竟然會去讀會計,我真係諗都冇諗過,以我咁唔鐘意計數,竟然會去讀會計,真係奇蹟,可能因為工作關係啦,我即使到現在都依然唔鐘意計數,但比以前好左D既,總算唔抗拒啦!! 或者又係一個好既開始呢!!

O係愛情方面,今年比我遇到佢,我真係好開心,同佢相處我覺得好舒服好開心,我亦感覺到自己同以前既不同,雖然有好多野,我都依然唔識表達,但比以前既我已經進步左,可能我唔想再一次因為我吝嗇於表達而再次錯失自己愛既人啦!! 我亦好開心佢對我既愛係可以咁坦誠、簡單,令我深深感受到被愛既感覺!! 而我對佢既愛比對以前既係更加多同深,雖然時間唔長,我自己都解釋唔到,總之到現時為止,我可以講我對佢既愛係比DANNY更甚,甚至已經完全放低左佢,雖然有時會諗起佢,但果種感覺已經唔同哂,所以我都明白佢對佩琪果種感情已經昇華到另一個層次!! 因此我已經冇再因為佩琪而唔開心,完全接受佢地既感情!! 因為我冇可能同一個已經唔O係度既人比較,我仲應該多謝佢,可能係佢令我地可以識到,希望我可以代佢O係佢身邊支持佢、愛佢同照顧佢,我應該珍惜、感恩同知足,知道幸福唔係必然既!! 我而家擁有既一切已經好幸福,要懂得珍惜身邊人,對佢地好,表達自己對佢地既愛!! 兩個人一齊一定有開心同唔開心,要識得面對同接受,需知道愛人唔只愛優點,而係佢既全部,如果只愛佢既優點,又駛咩你愛呢?? 所以要愛埋佢既缺點,咁先係真正愛一個人既表現!!所以展望2006年,我希望可以做到我所講既野啦!!

台長: 開心既茵
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文