24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 23:57:00| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

頂你個肺

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呀...真係頂你個肺呀
點解我咁嬲
我諗你地一定諗度啲可能性

啲唔認識我既人一定會諗
一定係
"你又輸波啦"
太膚淺喇
其實我都係劫富濟貧
我所有既得益全數給與某機構
而機構既名稱就唔講喇

何況我係一個上進'好學既小朋友

點解我咁嬲
咪係啲死人唱片公司羅

記得每一年既一'二月
電視上好鬼多同類既廣告
係啲"愛情專輯"
果啲三cd單碟價呢
我有印象既
有......
"情迷薰衣草"
"情迷蒲公英"
"love together"
等......

今年竟然玩野
出隻"感激'珍惜"(唔知有冇記錯)
頂你個肺呀
點解今年先出
係"羅景"定"贈興"
睇tvb個廣告
好似有
"假如我們不再見"
"容易受傷的女人"
等......
真係吹佢唔漲
只為利益而不擇手段
救命

真實有情人既情人節
仲駛乜聽情歌呀
是旦亨首都夠sweet啦
唔亨歌既我
就算講句粗口都sweet啦
哈哈

我都想買呢隻cd聽
但買唔買正板好呢
(佢咁衰)
算啦...遲啲先算

讀者們邊個要呀
買多隻送俾你地
(申請者不得是"有情人")

台長: 皮耳
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文