24h購物| | PChome| 登入
2004-02-07 03:44:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

千嬅"開大"演唱會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

成兩點先返到屋企
一開電腦
見到一個同學仔仲玩緊icq
唔知點解...
我馬上諗起佢今日去睇千嬅演唱會
梗係問下佢好唔好睇啦
佢仲好好人send左啲相俾我睇添

其實...
我真係好想睇嫁
心裡面總是想去睇

可能你地會問我點解唔去睇
我夠想啦...
只係我啲朋友唔好呢味野

我記得我曾經睇個千嬅三次演唱會
一次同埋一男一女
一次同埋"她"和一對情侶
一次同埋"她"

其實我都算喜歡千嬅
至於點解...
我諗我十個朋友或同學當中
九個都知啦
响呢度唔再講喇

我好想睇呀
算啦......可望而不可及

果條唔陪我既友仔
恨死你
恨不得打死你
呀妹叫又睇......how come

p.s.
相片由露比提供
多謝露比用三十分鐘send相俾我
再一次感激

楊千嬅陪著我成長
多謝妳

"數你"
同偕到老還餘下多少步
還能捏著你抱緊幾秒鐘擁抱
誰又會知道 憑每下心跳繼續數繼續數
只願延續下去數得到蒼老

誰願意知道 憑每下心跳繼續數繼續數
數著何時眼淚才能被看到
還能與你再聽幾多音樂
還能伴著你再跳幾世幾的舞

"愛人"
壞了千萬盞燈 燒光每段眼神
只發現和你衣不稱身
對不起我不過為愛人
從未曾天真得相信永生
曾共你一起 即使毫無好處
起碼能回味那邊臉被吻
(難共你一起 即使毫無希冀 起碼能期待這邊臉被吻)

"少女的祈禱"
沿途與他車廂中私奔般戀愛 再擠逼都不放開
祈求在路上沒任何的阻礙 令愉快旅程變悲哀
連氣兩次綠燈都過渡了 與他再愛幾公里
當這盞燈轉紅便會別離 憑運氣決定我生死

祈求天地放過一雙戀人 怕發生的永遠別發生
從來未順利遇上好景降臨 如何能重拾信心
祈求天父做十分鐘好人 我他的吻 如憐憫罪人
我愛主 同時亦愛一位世人
祈求沿途未變心 請給我護蔭

為了他 不懂禱告 都敢禱告 誰願眷顧 這種信徒
用兩手遮掩雙眼專心傾訴 寧願答案 望不到
唯求與他車廂中可抵達未來 到車毀都不放開
無論路上歷盡任何的傷害 任由我決定愛不愛

祈求天地放過一雙戀人 怕發生的永遠別發生
從來未順利遇上好景降臨 如何能重拾信心
祈求天父做十分鐘好人 我他的吻 如憐憫罪人
我愛主 同時亦愛一位愛人
祈求沿途未變心 請給我護蔭

為了他 不懂禱告 都敢禱告 誰願眷顧 這種信徒
太愛他怎麼想到這麼恐佈 對綠燈 去哀求哭訴
然而天父並未體恤好人 到我睜開眼 無明燈指引
我愛主 為何任我身邊愛人
離棄了我下了車 你怎可答允

"假如讓我說下去"
我怕死 你可不可以暫時別要睡
陪著我 讓我可以不靠安眠藥進睡
但如果 但如果說下去 亦無非逼你
壹句話 如今跟某位同居

我的天 你可不可以暫時讓我睡
忘掉愛 尚有多少工作失眠亦有罪
但如果 但如果怨下去 或者 傻得我
通宵找進接下去

離開 不應再打攪愛人 對不對???

"MR."
怕你變了 尋遍世上 再也沒人像你

"勇"
我也不是大無畏 我也不是不怕死
但是在浪漫熱吻之前 如何險要
懸崖絕領 為你亦當是平地

"小星星"
誰也好 即使愛侶都沒有必要待我好
甜辣酸苦都一樣當寶 
誰亦會計數 犧牲才得到的快樂 亦沒什麼味道
難怪我雙協插了刀 為博他答謝也好
仍沒法開心得這樣早 誰願欠我一世人間散步
善良人永遠天真到 做好心不信得惡報

"我不要你愛我"
只想你想起我 我不要你愛我
............
愛我就會不再理我...

台長: 皮耳
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文