24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 10:15:00| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長期戰鬥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點解依家啲學生哥都要戰鬥
太殘忍喇

而今次呢個長期戰鬥既主角
就係本人喇

昨晚大概做緊"皆大歡喜"既時候
我離開了屋企

大約三點半就回家了
好多人以為我番屋企係做功課
準備聽日既present

咁你就錯喇
回家...係要睇波
睇...睇...睇...
睇到六點
先至走埋部電腦度做功課

當大家以為我有大把時間做既時候
其實八點半就有堂
你估我驚呀
沖埋涼'食埋早餐先啦
慢慢來

可能大家過我好過份
但係一班成二十幾過人
點會抽中我present呀
最後當然無中啦
抽中了關同學'李同學'譚同學
哈哈

由早上八時半至下午七時半
我都响學校
成十一個鐘
雖然上堂釣魚果陣俾人打
叫我"番屋企訓"
但我又聽得晒個talk呀

成晚無訓
你估我返屋企實訓
又唔係喎
我又出去

我要長期戰鬥
唔訓......
我怕依家訓著...
聽日會遲到呀......

台長: 皮耳
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文