24h購物| | PChome| 登入
2004-02-19 22:57:00| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

獨闖心理衛生會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日獨闖心理衛生會
好緊張
明明約了姑娘7時半
但我差不多六點十一就到了
如果我次次約人都有今次咁準時
咁就發喇

同姑娘present
一條友
又要自己自備講演
好可憐呀

同姑娘講完
原來可以探訪既時間唔多
仲要係夜晚
咖喱啡...辛苦你喇
塭少一日錢啦

要自備活動
但其實好普通同埋簡單既活動
已經可以了

present完
我去睇佢地既活動
睇了"糖水班"
同埋一個"飲食健康講座"

嘩...佢地好鬼熱情
成日問我叫乜名
又同我握手
又問我係咪第一次去
又問我要唔要紙巾
又問我對鞋係咪新既
又响我介紹佢地自己
太熱情喇
差點頂唔住
好在我都以"殺熟"既笑容回應了

依家煩既係
時間上...大家可以嗎
活動方面...有咁多活動嗎
同埋...
天鵝小姐...妳頂得順嗎
(我怕妳會鬼叫)

救命...
點算...

p.s.其實智障人士好似一個小朋友
不用怕
只要有愛心...他們也會待你好好

台長: 皮耳
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文