24h購物| | PChome| 登入
2004-02-19 00:19:00| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

坐監

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩...好驚喎
唔知道我會唔會坐監呢

剛看過電視新聞
基本上八成以上既報導都係"校園暴力"
無論係新case'舊case都拿出來講
依家連小學生爭書包撞傷都要報警
小題大造

嘩...
會唔會番番下啲舊帳
返到十幾年前
捉我坐監
咪死

事沿於小學六年級
我同四個同學仔
滿懷愛心
四周圍幫助有需要既同學
可謂人見人愛
車見車"再"
得到老師既寵愛不特止
仲有風紀既特別照顧
點知有一日
正當我地去行善既時候
有條友突然狂奔
真係"傻仔黎嫁"
走走下仲跌斷隻手
佢仲話關我地事
無可能...
累到我地無了成年既小息

嘩...如果佢走去報警
點算"先"
唔...
都係著定草
避避先
唔講喇...
趕火車"先"

台長: 皮耳
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文