24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 19:24:12| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搞搞陣...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日中文默書好好笑...
西瓜冇背到...
咁就梗係唔識啦!!
跟住miss祁知道佢唔識...
叫佢去locker度背...
咁我地就繼續默啦...
跟住佢背背下...愈背愈大聲...
我係度望住佢笑...
miss可能見到我地...
就望下西瓜!!
跟住大聲鬧佢話你做咩呀??
背咁大聲...讀埋出黎呀!!
跟住我地係度笑...
佢仲要串番miss祁話你叫到實讀...
我諗miss祁個時應該好嬲...
默完書佢又講〝懶〞...
差唔多堂堂都講~*
今日美設教畫國畫...
好似幾難咁....
傳視堂個日亞sir睇我地個網頁...
有d好好笑....
可能搞左唔知d乜...
跟住is堂...何sir出去遊阜...
唔洗上堂...好正呀!!
有d人係度玩〝汪密橋〞好好玩...
今日就係咁過去...

ps:今日格言:是你的,逃不掉。不是你的,強留也沒有用。

台長: 嘩鬼Two〝c〞
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文