24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 23:30:46| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Fashion Show

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日美設堂有fashion show睇....
d人行得好搞笑....
d3都好靚...
唔差啦~*
呢張相係發哥黎嫁...
因為衰人狗皇帝唔sd d相比我!!
今日最好玩都係美設堂...
今日冇講到今日格言呀!!
好似好悶咁...
今日週會堂入去聽宣明會...
d人真係好慘...
冇書讀...
跟住cl堂...
好鬼無聊呀!!
入去禮堂睇d f.1玩問答比賽...
我地雖然冇得玩...
但係我地自己係度玩...
係度勁玩人...
係度督人背脊,督完之後扮冇野...
d人係度周圍擰...
好搞笑...
亞蠢係度玩洪嘉琦同李德榮...
我就同李德榮講話洪嘉琦叫佢,亞蠢就同洪嘉琦講話李德榮叫佢...
跟住李德榮又望住洪嘉琦,洪嘉琦又望住李德榮...
好好笑呀!!跟住西瓜又比我地玩埋一份..
雖然係好無聊..但係好好玩...
今日比起琴日沉靜得多啦...
今日好多人欠功課~
亞sir話要我地寫手冊!!
好慘呀...
一個月就快過去啦...
下個月就大考啦!!
大家要比心機聽書呀!!
努力加油...

台長: 嘩鬼Two〝c〞
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文