24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 22:17:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冷冰冰的...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好靜...
上英文堂個時...
個狗皇帝好唔知醜!!
都唔知佢面皮有幾厚...
係咁話人係佢妃嬪...
好厚面皮~*
今日math堂個時...
有人黎整冷氣機...
好正呀!!終於都涼番啦...
今日原來係我地男班底~~>偉哥生日呀!!
郭鎮東一番到課室就好似大聲公咁講...
今日偉哥生日呀!!
如果佢唔講我地都唔知...
偉哥17歲生日...
偉哥生日快樂...
又老一年啦~~慘...
係度祝你:學業慢進..
唔好進咁快,如果唔係我地出盡力都追唔到你...
今日冇乜事好笑...
今日要決定我地去旅行去邊啦!!
好多人都想去海洋公園...
希望去得成啦!!
今日cl堂個時好好笑...
黃衛老師見我地格言...
話句格言有問題...
改左少少...

ps:今日格言:有失敗的勇氣,才有成功的希望。(原先既版本)
        有面對失敗的勇氣,才有成功的希望。(改左之後既版本)

台長: 嘩鬼Two〝c〞
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文