24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 22:57:30| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19-5-04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日趣事連篇...
笑到死!!
中史堂>>>>
我地好嘈...
亞sir入左黎...
我地照樣做自己既野...
玩既照玩...
笑既照笑...
講既照講...
因為冇人知佢入左黎~*
跟住佢叫我地企曬起身...
點知>>>
冇人理佢啵...=.=(我諗佢當時個樣應該係咁~無奈)
佢好瘀丫...
跟住佢再叫第2次...
全部企曬起身!!
開始有人知道佢既存在...
跟住叫我地企曬係出面...
我地比人罰都仲要笑...
仲要玩...企到亂曬...
d人又話唔夠位....
跟住偉哥企前d~企企下...
前到去禮堂門口個度...
好似比人打靶咁...笑死我地...
企左幾耐下我地先識靜...
但係靜得黎都仲有人玩緊...
好搞笑...搞左3個字度先番入課室...
跟住中文堂仲爆笑...
小完息我地番課室...
郭鎮東唔知做乜坐左係垃圾桶隔離...
跟住我見到〝愛迪生〞>>(麥綺雯)企左係門口
我一推,推左佢落郭鎮東度...
跟住miss祁見到...
佢問東東做乜...
佢話愛迪生既臀部坐左落佢個頭度...
個時笑到我地笑咁濟...
跟住愛迪生就辯駁話...
如果我坐左落去你個頸都斷啦...
miss祁跟住話你唔好屈人地呀!!咁既大話都講得出...
其實東東冇講大話...
東東比人鬧仲係度笑....
跟住miss祁又笑埋一份...
今日唔知做乜住班都好high...
好開心...好嘈...

ps:今日格言:一個人的快樂,不是因為擁有的多,而是因為計較的少。

台長: 嘩鬼Two〝c〞
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文