24h購物| | PChome| 登入
2004-05-03 18:03:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

翁祐博士過生...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日收到一個壞消息....
就係有〝風扇大王〞亦都係我地學校既贊助人翁祐博士過左生...
報紙就話翁博士係吊頸自殺既...
我地學校有好多野都係佢贊助嫁...
上年佢仲捐贈左50萬比我地做獎學金...
所以我地係中午為佢默哀左1分鐘...
希望佢係第2度地方都開開心心咁生活...
好啦...
講番我地今日有咩事發生先...
今日我地is堂做左一個好好玩既實驗...
〝湯〞牛眼...
隻牛眼原來係咁大隻嫁...
好搞野...
跟住math堂...
miss黃冇番...
我地有3堂唔洗上...
就上左圖書館度自修...
點知一上到去冇幾耐...
就比人投訴我地好嘈...
嘈住d f.5溫書...
中史又要做專題報告啦...
成日都做...
好麻煩...
今日放早呀...好正...
因為d miss要開會...
所以就唔洗上強固...
放4:15...
好少可放咁早...
haha...
今日大致上都係咁啦...

台長: 嘩鬼Two〝c〞
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文