24h購物| | PChome| 登入
2008-09-16 21:45:27| 人氣154| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月十五

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14。Sep。2008

今天是中秋佳節呀,
睡到下午三時多,
起身白白豬之後,
五點半遠遠就車左我返”外家”食飯 .. <--- (阿mei係咁話我的 =0=)
媽咪煮左好多野食呀,
佢話 1 點已經開始作戰了,
真係辛苦晒 ... .
做家庭主婦真的一點也不簡單 .... .. (身同感受的樣子 =.= 哈)
超好味所以食到超飽 ~~

但 7 點我又要走喇,
因為我要去龍華再食多餐,
自從同遠遠一齊之後我都是這樣渡過我的中秋節,
雖然好像有點吃力,
不過我覺得好幸福呀 ~~ ^^
最緊要就係希望媽咪唔好唔開心,
以為我大細超 .... ..

食飯之餘,
有心愉b玩 ~~
hohohohoho ^0^
佢超 cutie 呀 ~~~!
如果我第時個 B 都係咁就好喇 ~~
似我咁靚就好喇, ^^
細個圓碌碌唔緊要嘅,
最緊要大個好似我咁 Fit 就得喇 ~~ ^0^
wakakakakakaka ~~~~~~~

食到超超飽呀 !!!
之後遠遠同左我去浪漫一番呀 ~~~
首先返左屋企拎返相機,
之後就向黃金海岸出發喇 !
不過好塞車呀 ... .
一個車位都冇 .. ...
我地唯有停左去清山灣嘅一個 carpark,
雖然行過去係遠少少,
不過兩個人手拖手行感覺就不同啦 ~~~

我地尋覓左一塊位於咖啡灣同黃金海岸中間嘅靚地,
就開始建立屬於我地嘅地盤喇 ~~
有個阿叔啱啱準備走,
比左一咋螢光棒比我地,
啱晒呀, 令到我地個地盤生色不少 ^^

遠遠砌得好靚呀,
好耐都冇試過咁開心了 ~~~
仲玩左舊年剩下的蠟燭,
今年玩得開心 d 呀 ~~~~~
全部比我地玩晒,
好好玩呀 ~~
次次我熄晒就去遠遠度借火囉 ~~~ ^0^ 呵呵呵 ~~~~~

差不多 4 時,
我們就起程走了,
好唔捨得呀 ...
唔知下年仲可唔可以去玩呢 ?

落左 yuen long 麥噹噹食早餐,
我唔想食 ..
遠遠話買個最 cute 嘅薯餅比我 ~~ hahahahhah

thanks my darling ^3^

返到屋企我地仲要唔眼訓走去睇火影呀 !!
(其實坐遠遠車車 .. 搖下搖下 ... . 盈盈一早就好眼訓豬了 zzz )
我地仲要睇左幾集, 真係超勁 !!
不過原來我愛羅仲勁 !!!
遲 d 買埋佢 figure 陪下鹿驚先得 ~~~

天光了 .. 我地攬住覺覺豬 lu ~~~

台長: 盈軒 ~
人氣(154) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文