24h購物| | PChome| 登入
2008-09-07 19:54:16| 人氣139| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

希望與你地久天長 ...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又到左星期日了 ... .
明天又要返工 .. ....
見唔倒遠遠了 ... Y.Y

咁耐冇寫日記,
其實我同遠遠之間經歷左好多野lu ~~
每個週末我都過得好開心,
遠遠最近陪我多左, 又細心左 ~~
一齊睇火影,
又去左沙灘, 去超級市場 shopping, 去食b仔 ~
平平淡淡的生活,
我過得好開心,
好鍾意遠遠呀 ~~~ ^^
最近在他身上亦都好像感覺不到有煙味了 ..
雖然不知道是不是錯覺 ...
不過因為這樣我覺得超開心呀 !! ^0^


但同時 ..
我見倒國寶同啫啫鬧分手 ..
令我覺得好心酸 ... .
亦都令我擔心我同遠遠會唔會有一日都要走上這一步 ... .
唔想咁樣呀 .. ....

台長: 盈軒 ~
人氣(139) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文