24h購物| | PChome| 登入
2008-09-14 02:22:46| 人氣193| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

迎月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是中秋假期的第一天,
遠遠同左我去 apm 喔 ~~~
去到 food court 食左野先,
我食左個麻婆豆腐菜飯,
遠遠就試左個鐵板咖哩牛肉飯,
兩個都好好味呀 ~~~ :p

飽飽就出發行街街喇,
買左 8:10 分的 <80分鐘死亡直播>,
所以我地有充足時間行晒成個商場,
仲有時間剩添 ~~
夾左糖糖, 買左奇華蛋糕馬仔糯米糍,
仲有 muji 奶茶添,
一切準備就緒,
我地就抱住緊張又興奮嘅心情入場睇戲喇 ~~~

誰不知 。。。。。。。。。

我出到妮有被呃錢嘅感覺 =.=

到底有咩咁驚呢 ?? =_=
又短又唔驚 ... .
回水呀 !!!


睇完戲去左食薯仔,
遠遠最鍾意食薯仔,
所以佢都好似薯仔 ~~ ^0^


之後節目仲未完架,
我地返左 kam tin,
喺圍門口 BBQ 呀 ~~~
我第一次見倒咁多人一齊 BBQ 咋 ~~
好開心呀 ~~
好耐冇燒雞翼,
遠遠燒d雞翼最好味 ~!
不過遠遠好似燒得唔多夠皮,
搵日再燒先得 ~~~
yeah ~~~~~

而家又到左睇火影時間喇 ~~~
明天再續 ...
hohohohohohohohhohohohohoh ~~~~~~ ^^

台長: 盈軒 ~
人氣(193) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文