24h購物| | PChome| 登入
2008-08-06 21:50:23| 人氣145| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

typhoon signal no.8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日掛左成日八號風球,
唔駛返工 ~~
不過朝頭早都係訓半個鐘倒起一次身,
驚除左我唔知吖嘛 ~~~
直至見倒新聞講日間大部分時間都會繼續懸掛,
先至安心 ~
不過嗰陣都已經係十一點了,
索性唔訓起身啦 ~~
難得一日假期嘛 ~~~
而且 ... . 我以為遠遠會妮陪我 ... 佢應承左我架 ... .
不過最後佢都係訓教唔理我 ... ..
仲諗住同佢去睇返場戲 .... .. =.= 好衰呀 !

頭先 skype 佢 ... .
仲要唔應我 !!!

星期六我要用忍術對付佢 !!!
木之葉忍術秘傳、體術奧義 ... 千年殺 !!!!!
問你怕未 ?!

台長: 盈軒 ~
人氣(145) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文