24h購物| | PChome| 登入
2006-01-20 02:10:56| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

€ ONE day per week €

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚本來拍肥儀 ~~
都預左咩事喇 ~~~
點知irene又叫左maggie唔駛上wrapping ~
落妮幫我 ~
咁又係 .. .
4個人喺上面真係r腳指咩 ~~?
不過都唔見得真係好幫倒我 ... .
冇法喇 ~
返得一個月 ~~
返多幾日又話唔做勒 ~~~
都冇咩心機教佢 ... ..
好衰咁 ~~
但我同妳講得妮個客又等得唔耐煩 ~~
後面d阿毛又喺度催3催4 ~
唉 .... ..
卒之我個flyer report入極都未入完又要返屋企勒 ~~~
真係想搬個電腦去前面 ~~
唔駛騰妮騰去嘛 ~~~


CNY d promoter 多到你驚 .... ..
1個2個見我著紅衫就係咁追住我問數 ~~
lee個話要落order ~~~
嗰個話要整pop ~
我唔會出去食飯都袋住疊數紙同order槍嘛 ~~?!


心情依然好down ... ..... .


放工落左yuen long ~
同遠遠and kevin食糖水 ~~
遠遠食左好酸的"艷陽枝露" ~
好多strawberry ~~
我食左哈密瓜西米露 ~
仲有當然唔少得我地嘅腸粉同魚蛋喇 ~~
好味道 ~~~!
又見倒遠遠真開心 ~~ ^^
佢仲講左d好攪笑嘅野比我聽 ~
哈哈 ~~
一個星期有一日咁好呀 ~~~
咁我細d, 個比例咪多d囉 ~~?
如果係一個好嘅男仔 ~~~
我想每天都見住的喔 ~~~~~!

台長: 盈軒 ~
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文