24h購物| | PChome| 登入
2003-06-13 04:09:33| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奇妙的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天真是奇妙的一天, 竟然撞到二個陌生人,同你二個都好相似的人 ,突然之間, d回憶全湧上心頭.

回憶多數都是好的才會記住, 所以立即打比Frankie 佢分享回味下la, 最主要佢願意陪我發下夢啦!點知佢唔舒服要入ER woo..冇人同我share la..

返到屋企第一時間上網la, 首要任務係搵個人陪Frankie, 搵左後,電腦一直待機, 點知其中一個你上網. 因為你係其中一個主角,我當然不錯過機會..將游標移到好耐都冇click 過既名字上….

好可惜…談了一, 二句後…發覺似乎好像找錯了人share 了!你好似唔記得左我了,真係好鬼失望!不過傾傾下 ,你話個次既trip 有好多happy memory !我又可嘗不是呢!除左個首歌, 仲有一首歌一聽記勾起回憶呢, 因為個時同Frankie 時常唱既!

其實對個次trip感覺…..總是怪怪的!, 冇諗過會發生在我身上, 因為呢d 是Frankie o既專利黎架!hee..我自己就當係呢個trip o既bonus 好了!不過有時諗返轉頭, 大家行多一步, 現在一定會變得唔同!只可惜我係一個, 行動及感覺遲鈍兼怕死0既人, 正所謂”敵不動我不動”, 何況我是一個慢熱o既人,真係要有人推我先會試下踏出第一步!

Anyway, 結局是如何, 你已經是我故事中既其中一個主角, 希望, 回憶唔會隨年月增長而淡化, 我會盡我能力記住…只要一聽首歌我一定會記得你!仲會記我受了委屈時, 你竟然不在, 幫我出返口氣!所以一定一定記得你!!!

至於另外一個你, 那個陌生人有95%同你相似, 當然你比陌生人2號高la, 不過回憶卻是遠不可及, 模糊且不真實…酸溜溜的回憶,..要快快拿走…. 不過可能要花一點時間…我一定要做得到!

台長: 雲妮仙子
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文