24h購物| | PChome| 登入
2003-07-27 22:39:41| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遠方寄來的信*2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

連續2 日分別收到Girlie同呀唐寄黎既信, 心情好複雜,開心之餘帶點妒忌…
開心梗係因為佢地記得我, 仲隨信寄埋佢地剛去完旅行既相.d 相既景好靚好靚, 都唔明點解去外國讀書讀得甘開心 ,妒忌死我啦!

最令自己耿耿於懷就係自己錯過了一次機會, 不過不可以怪媽咪, 因為要佢到另一個地方生活真我令佢好”痛苦”, 唯有靠自己的努力去實現自己的夢~

剛剛看了好朋友的網上日記..佢最近心情不好, 但係又唔知點安慰佢好…不過, 唔睇唔知, 佢完來都好激, 就好似自己響屋企發狂一樣,嚇到我家姐死!完來..一個時常大笑既佢, 情緒病比我嚴重, 希望佢tough d 啦~

台長: 雲妮仙子
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文