24h購物| | PChome| 登入
2003-10-05 22:48:25| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

脫苦海

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3個多月的學期匆匆的就這樣過去了, 辛苦嗎?當然了, 壓力增大了好幾倍!這一年覺得自己對自己的要求高了, 可能驚”衰”啦!現在期望快點知道result!

呢個學期好彩得Natalie and Refornia支持同鼓勵, 令我更加堅持捱落去!當然不少得Frankie 了, 那張E-card 雖然得3, 4行字, 但係我都好touching !哈, 估唔到佢指筆都勁!不過我自己對粗心大意左d, 呢幾日先打比佢吹下水, 同佢傾完之後,我有d 擔心佢(可能自己看嚴重左啦!), 希望佢開心d , 永遠都做我的笑彈!

其實exam 過後同同學仔決定去英國行畢業禮, 諗諗下決定只去歐洲旅行算了, 點知我是一個貪心的人, 一看完了朋友仔旅行後的相, 決定了押後出發日期到明年了, 因為現在去實在不是一個合適的時候,但係我自己個種五時花六時變的性格自己都有些看不過眼了!總之, 就對唔住想現在出發的朋友仔啦!

台長: 雲妮仙子
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文