24h購物| | PChome| 登入
2003-06-11 00:18:45| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出事了....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於出事了…我叫了同事重新入了d 唔駛改既data…好彩大家快快手手重新將單據還原分類, 好彩冇比人鬧, 真是一額汗了!!
其實整件事都不是由我的出錯而引起, 都係因為做長工的同事比錯指引, 好彩我地呢 d 卒仔都聽到佢既指引同老闆所講的是有出入, 否則我這個人實以為自己攪錯, 到時真係責無旁貸!

我覺得好大壓力ar, 做卒仔時真係冇甘大壓力, 只要跟住做就得了!但係現在叫我做兵仔, 日日要學好似好簡單但極煩既procedures, 而且一上場就要跟返上手既野, 最慘係我個呀頭只識講國語同英文, 我梗係唔同佢用英文溝通, 硬著頭皮用國語,只可惜我的國語都很爛… 每日我都好用心用力去聽佢教我既steps, 真係好鬼辛苦!

仲有, 出左黎做野都有d問題遇到, 好似老闆娘問我點解會出錯, 我無理由大大聲話C小姐叫我甘做, 但係唔講我都唔知點解釋..今次真係好好既經驗!!

好希望順順利利過左6月就好啦~

台長: 雲妮仙子
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文