24h購物| | PChome| 登入
2003-07-25 00:18:44| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

可怕的presentation

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一個唔計分的presentation, 真的令我體力透支.
其實present 真係習以為常, 心理狀況由開學初的緊張發展到以平常心面對. 就是這科HRMA攪到不只我, 仲有Natalie 同Refornia 都好鬼死緊張.其實都係因為個tutor 的緣故.佢個種氣勢令我地窒息.所以做preparation 時都好驚自己諗個d 野係錯.,好彩今日presentation 算係ok!!

響做preparation 時有小插曲,就係Refor’以為我嬲..其實諗返我真係有d 嬲,不過係嬲自己咋!我嬲自己點解唔可以好systematic甘講我既睇法, 總係覺得自己詞不達意,都唔知點算~

不過,我覺得自己都是因為冇信心, 呢樣係我最大既心理障礙, 但係我有一方面好左既就係”堅持”.我不在唯唯諾諾, 有些緊持,大家可以推上一層諗多少少, 比我用下腦…

台長: 雲妮仙子
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文