24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 15:39:01| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日本遊~8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第四日~迪士尼真係好好玩呀~

當初聽阿b講話海洋o個邊好靚,所以買o左sea既飛,但係導遊話原來無o野玩,搞到我心思思想買多張land既飛,好彩有導遊哥哥用佢既美色令我地可以轉返land既飛咋~入到去,覺得個個日本人都好投入,我又要join埋一份,所以第一時間買頂三眼仔既帽戴住,yeah~cute到o丫~入到去,首先拎o左新出既巴斯光年fast pass(即係好似預約紙咁,唔使企定定排隊,依照列印時間去到可以立即入場~)聽german推介,佢話"幽靈公館"d o野好靚,所以立即去排隊玩,點知原來係超恐怖鬼屋!!!同香港比,香港o個d可以話係笑片~d鬼魂全部好似harry porter咁飛o黎飛去,但係我覺得靚之餘,我仍然俾d機關嚇到我喊!!!不過一玩完我又又玩多一次~足足玩o左三次呢...

之後我地又玩o左winnie the pooh既honey hunt、small world同埋夢城兔福星,只可以講句日本真係好犀利,所有機動遊戲都無路軌,但係又超高速,勁!!!所以無乜用我部digital影,多數係用german部長炮影既,希望快d有相睇啦~不過最勁都係巴斯光年既game係玩射槍,german竟然去到40幾萬分呢~

夜晚煙花巡遊好靚,估唔到咁都撞到家長,不過因為咁,阿花份手信有著落呢...

台長: 小蛋散~
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文