24h購物| | PChome| 登入
2005-11-22 19:06:16| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好sweet呀~(22.11.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

過o左實習,成個人都輕鬆哂~

佩雯就慘d,竟然大比數拋離所有對手,成功登上我地既"最坎坷老師"第一位,得獎禮物係lammby求黑仔符俾佢跎一年...(-_-")...

星期六雖然人少少,但係我地仍然去bbq,仲俾我地"um"到阿婆去,帶埋細b一齊,yeah!!!嘉鳳個妹真係幸福到爆,個仔cute到暈呀!我從未見過小朋友可以咁乖咁坐定定等我地燒o野食,到我地飲飽食醉先抱佢落地玩佢就哈哈笑咁週圍走,但係我地想食o野抱返佢上架bb車,佢又會好乖咁坐o係車度等我地,正到暈!最開心係我抱住佢,佢就會自己拎住d o野食,就算食飽佢都坐定定聽我地傾計,如果個個b都咁好湊,生多d都唔拘呀...

今次去既bbq叫合群,係龍鼓灘既第二檔,雖然地方細細,不過星期六都係$68再加埋d食物好正就物超所值!亦因為咁我燒o左唔少既豬頸肉+豬腸,好飽呀...

我完全高估自己既能力,仲一早約好屋企人火窩,所以返到屋企最終都係食o左幾條菜咋...可憐既我仲要爭d俾阿肥姐呢條"肥金魚"嚇到半死...頂!不過年年台慶d選舉都好離譜,上年就黎姿,今年就周麗淇,我頂,好無癮o者!

星期日...本身係一個訓晏d既好日子...但係NIKE既10公里挑戰賽又再出現,今年鋒仔都有玩呀~不過有d落寞就係聽到佢話班同事有男有女去跑...我唔係呷醋,只係有d遺憾唔可以同佢一齊跑,而我亦因為天氣凍又氣喘,結果成日o係屋企只有訓訓訓,唉...屋企人成日話我個人老土,淨係識得諗以前,但係我相信如果我既身體同以前一樣,我就唔會咁無信心,只要佢一同人去玩就唔開心,令佢玩都玩得唔盡慶...不過我都會好好學習做一個體貼既女朋友,少d"um"佢,再操fit d自己先~因為似乎只做30下sit-up都唔多夠...

星期一學琴開始有返少少心機,因為以家$150一堂好貴呀!!!而佢都就快縱壞我,因為好夜都車我去食飯呢~阿b好多o野講,好難想像佢o係學校好靜,哈哈!不過最搞笑係聽到佢阿媽話佢細個都係咁多口,仲問人仲咩唔講o野,咁樣會好悶,咁唔怪之得佢以家咁煩啦...

好想好想收到一份好想要既禮物,唔知會唔會聖誕節收到呢?(唔好話我知聖誕我唔o係香港就無...-_-"...)

台長: 小蛋散~
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文