24h購物| | PChome| 登入
2005-11-09 23:58:23| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿八~(09.11.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開開心心又有人接放工,yeah~今次終於去o左青衣城睇o左NANA~可能睇開漫畫,始終覺得電影爭d,不過佢選角、場景等等真係跟到足一足,製作非常認真呢!中島美嘉好鬼型,不過o係火車站同蓮分手既一幕真係好慘,加埋首歌"endless story"就perfect~(當然最好聽都係主題曲glamorous sky,醒神之用!!)

嘿嘿,一到青衣城就特別開心,因為...未拍拖既時候,有一次我o地食完飯等緊車,唔知講開d咩,佢就突然好正經咁話"其實你都係一個好女仔..."哈哈~你鬧我o個d就話唔記得,呢d讚我既說話就化o左灰我都記住呀!!!無幾可呀!!!

其實其他既支線都好好睇,奈奈同章司分手一幕都好慘"我不再需要了...以後我也不要再看見這個人..."被人背叛,身為主角竟然最遲知...好慘...不過好快就振作,變成開心既小狗...(不過就俾人叫做阿八)

講完漫畫同睇戲,又係返開日,不過今日好開心俾我知道以前ive鍾意既miss都o黎o左ied教,哈,如果下年俾佢教就好喇~~

星期六短週,我要去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩去玩...


台長: 小蛋散~
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文