24h購物| | PChome| 登入
2005-02-14 10:04:51| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌王~(13.02.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仍然馬不停蹄玩玩玩,yeah~~~新年緊係唔少得"外快"活動啦~加上守護神既威力簡直如有神助呀,yeah!!!殺殺殺~殺得家姐同未來姐夫請睇戲加飛的,哈哈哈!!!好耐無同阿媽睇戲,似乎佢一邊食雪糕同爆谷,一邊睇得好開心呢...返到屋企十點左右,繼續廝殺...不過我識做,緊係回下水俾佢地啦~真係想俾人開年咩...

登登登登~!今年新年既壓軸節目就係北上揖骨~爽!第一次陸路北上同人逼,有d緊張呢~特別係深圳俾鋒仔同埋vicky男朋友講到好似賊寨咁,搞到我地三個(仲有mandy)攬到個袋實一實好似如臨大敵咁...不過都幾搞笑,架車去到落馬洲就落車check身份証,再上車坐3min到皇崗check回鄉咭,鬼死咁麻煩...不過只係短短既距離已經有好大分別,除o左好好保護銀包之外,我諗最主要既工作就係避飛劍,真係好恐怖...-_-"

雖然地方唔係好靚,不過真係好抵~全身massage兩個鐘、腳底按摩一個鐘送飲品都係70蚊,唔怪之得個個湧到上去啦...不過玩就開心,返o黎就慘喇~爭d俾人潮夾餅呀...

唔使40分鐘我地就飛入旺角一齊唱k,阿達甩底!!!不過我地有歌王出現,就係mandy老公同仔仔好勁呀~佢仲識數beat兼教阿Grat入歌,笑到我地反肚咁滯~仲組成"Grat彰"組合(無錯,個名係彰彰改既...)不停唱容祖兒X李克勤LIVE演唱會,真係問你點頂!!!最慘係我地唱好好戀愛,佢竟然問我"你唱開男仔聲喎,咁你做方力申,我做女仔啦..."竟然俾個11歲既小朋友高音過我...我...我顏面何存...

阿達唔出現係正確既...唉...

台長: 小蛋散~
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文