24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 12:23:28| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/11/2003 菲比

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

菲比話掛住我呀呵呵呵
3毛你估淨係你先得人鍾意咩
我都好受歡迎架…呵!!!
你唔洗難為情啦你
讚一讚你就鬆毛鬆翼
乜你都識難為情架咩???
你呢一刻實俾我激死啦
想y..i..u…我丫嘛…我知…
我係要激你呀點丫?????
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

唉…人地有得去街啦…我就冇……
我要留o係屋企溫書…好可憐呀!!!!!!!!!
尋日Stephy、Mandy、Edward去fish market食魚生
然後搭火車去Auburn個factory outlet買野
再返黎city約Alex臨返香港前meet一meet食晚飯
之後佢地4個仲走去market city睇<忘不了>囉囉囉!!!!!
車!!!!!!攪錯呀!!!!!早知行程節目咁豐富我又一齊去啦
家陣淨低我仲未考完試架大佬
但佢地d節目不停引誘我…實在太過份啦o下
佢地一個二個買左勁多野呀變態
好唔高興呀我!!!!!!!好妒忌好羨慕好唔抵得…
今日佢地又出去city啦…嗚嗚嗚.........
Mandy、Stephy、傑傑留低我一個…
哼~~~我係絕對唔會唔抵得佢地架!!!!!!
我好鍾意Language好鍾意讀書好鍾意好鍾意好鍾意
我要快d努力溫完Language然後我都會好快考完
到時我玩得仲癲過佢地添呀…睇住黎啦
Vincent已經返左香港、Alex今日返、Mandy就聽日走
29/11星期六就輪到我走啦呵呵
人人都好似走唔切咁款
洗唔洗咁快考完試返屋企呀
點解我要等咁耐架?????
好明顯我真係好妒忌啦………

d唔返hk既人呀而家已經開始瘋狂購物啦
睇怕佢買野仲豪過我呢d返香港既人呀超勁
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

一個人留o係屋企都幾好既
惟有咁樣安慰住自己先啦
尋晚佢地唔o係度我做左好多野
又可以大大聲唱歌都唔怕嘈親人
我家姐好鍾意唱歌所以我都好鍾意
我地會開大個hi-fi然後開超級歌詞庫一路跟住唱
最鍾意就係唱容祖兒架啦我地
哈哈哈…雖然我同家姐讀唔同學校
但我地年年都會參加singing contest
我同我家姐真係好好感情
雖然都會間中鬧下交雖然佢有時都幾寸
但我知道佢好錫我我有咩要求佢都會幫我
通常我d要求都係好無理好苛刻但佢都會就晒我
要傾偈家姐又會同我密密針要錢家姐又會俾錢我
總之心靈上物質上家姐都對我好好
其實我係好幸福既我知道…仲想點丫我?
o係我心目中Cherry家姐永遠都比我好
聰明啦冷靜啦理智啦有腦啦斯文啦淡定啦
仲有…我家姐又靚又瘦又白淨皮膚又好
點解我家姐可以咁完美架???
點解呢點解呢……

台長: vivienne
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文