24h購物| | PChome| 登入
2004-05-01 16:00:55| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1/5/2004 我很想念你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

媽咪,好好好掛住你呀!寫母親節卡既時候,真係好掛住媽咪、好掛住屋企、好掛住香港,好想好想好想再返香港一趟!可能因為我知道Ivan有成10日假期返左香港玩啦,所以就每日都好羨慕佢,本來我都冇咁想架,但佢成日同我講返香港點玩點玩、去邊度買野..攪到我恨死隔離啦,我都好耐冇消費好耐冇購物啦,仲有唱k、睇戲、飲茶、食飯、bbq..

從Colin send黎既嘉年華網頁,見到好多以前做野既朋友仔,大部份都係o係澳洲紐西蘭讀書。大家都似乎好懷念一齊返工既日子。雖然我把口成日話辛苦辛苦,但辛苦得黎又真係幾開心既。3個月前大家仲係日日見日日玩,3個月後..各散東西..讀書既繼續讀書..做野既做野..你有你既生活..我有我既忙碌..不過好慶祝自己識到好多朋友仔,希望下次返香港會有好多好多聚會啦,上次都未玩夠就飛走左啦我..嗚~~~~~~~~

Kelly話我大小姐唔捱得,哈哈哈,點解人人都係咁講既,乜我個樣真係好嬌生慣養feel架咩?我都唔係大小姐!係二小姐呀!!我捱得架,我覺得自己捱得下架!

呢幾晚都訓得唔好,成日發d好奇怪既夢9唔搭8..其實係自己心情差,但你問我點差我又講唔出,總之就覺得好tense好tense..

天氣開始轉涼..一早一晚真係好大風,5點零就天黑想去邊都唔得。話晒一個女仔..好危險既..哈..我又冇男朋友送我返屋企,又冇男朋友車我返屋企wor..無謂成日麻煩d男同學啦..真係好lonely!!!!而家我地d大聚會呀,個個都同個another part一齊出席,越黎越大圈子啦。人人都一pair pair囉..好唔開心囉..好embarrassing囉..肥佬一日到黑o係度8我d野囉..佢又唔信我冇人要囉..成日o係度challenge我囉..問我幾時搵番個男仔拍下拖..痴線架!

台長: vivienne
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文