24h購物| | PChome| 登入
2004-05-09 00:02:14| 人氣139| 回應0 | 上一篇

8/5/2004 Busy Saturday

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於到左今日至黎睇見習黑玫瑰
嘩!!!100分呀~~好好笑笑到我訓低..
雖然係好無聊又完全冇劇情可言
但我偏偏就係鍾意佢白痴!!!!!
好彩死都叫人dl番俾我睇咋
想睇好耐架但以前o係香港太忙
好好笑..阿嬌好靚好靚好靚~~~~~~~

前幾日提過既Vincent & Julie呢
我o個2個slsp同學仔呢..
今日o係Kingsford見到佢地呀
當我行緊過馬路既時候
突然有架車o必我..原來係佢地!!
嘩..Vincent架mini copper好靚呀
Julie坐o係隔離啦of course..
架車..黑色mini copper呀..呀呀..
死野丫住正學校隔離都有車既..好靚呀
哈哈哈..佢兩個實唔知去邊度拍拖啦
佢地好友善咁樣同我微笑say hello
我感受到佢地好襯好甜..哈哈哈..
估唔到..我d同學仔..哈哈哈哈哈哈..

惟有等毛毛又快d買番架mini copper
車我返學接我放學嘛..

出左sociology mid-sem result..
我有9分呀!!!!好野!!!!估唔到..嘻~~
照理用番呢個讀書策略應付sociology final..
應該冇問題既..即刻放低左心頭半舊大石!!!

其實我好鍾意睇Clare個xanga日記
因為覺得佢好有心思整得好特別好得意
時不時post心理測驗呀問題呀好interesting
所以我都忍唔住要copy落黎再寫自己d野上去
嘻嘻..thanks Clare!!!!

************************************************************************
-四個壞習慣:

1.Inefficient--last minute死衝爛衝至嘔得出d功課
2.藉口多多--永遠鍾意講大話tum自己等自己好過d
3.無賴--恃住自己蠢,時時要人幫我做呢樣o個樣,洗人唔洗本
4.挑剔--即使有少少野睇唔過眼我都嘈一大餐


-四樣最想要既野:

1.Master Degree (冇得解,總係覺得讀埋master至夠型)
2.一口流利既英文(唔需要似足natives,似ABC就可以啦)
3.天使臉孔+魔鬼身材 (等我可以參加Miss Hong Kong)
4.錢 (由細到大眼見爸爸媽媽做野辛苦,知道錢好重要,造成貪慕虛榮既本性)


-四個最了解你既人:

1.姐姐
2.Stephanie
3.Kelly
4.菲比
5.毛毛 (加多個得唔得呀)


-四樣唔會著既野:

1.短裙
2.熱褲
3.deep V
4.露背


-今日做過既四件事:

1.去library
2.睇見習黑玫瑰
3.睇電視
4.笑


-四樣現家諗緊既野:

1.ibus essay
2.final exam
3.自己+屋企人
4.某某人


-四樣最後買既野:

(今日都冇買過野,寫尋日o個d)
1.Nike波鞋 (on sale..平時實唔捨得啦)
2.壹週刊 (有鄭欣宜呀!!!)
3.金莎朱古力味雪糕
4.朱古力曲奇材料


-四樣最近常飲既野:

1.水 (大家都明白我係一個吸水怪啦)
2.skim milk (每朝早餐必飲,堅信飲得多會皮光肉滑)
3.自己親手炮製既愛心靚湯
4.diet coke with lemon/vanilla flavour


-最後講既野:

"信晒你啦" (呢句說話係同毛毛講的)


-最後唱既歌:

kary's 認住我 (尋日唱k既last song)


-最後擁抱既人:

應該係..係..stephanie.. (嘻~)


-最近一次真心講I LOVE YOU:

呢個係好神秘既秘密..


-最近一次喊既時候:

某星期天晚上,做ibus做到勁煩,d articels勁多字勁唔識,無端端坐o係度喊


-DESKTOP既相:

Twins..


-今日幾點起身:

9:30a.m. (hardworking girl!!!!)


-現家鍾意食既野:

朱古力


-現家既髮型:

同以前冇乜分別,咪又係咁囉..


-現家既衣著:

一套紅色好靚好靚既長袖睡衣睡褲 (小女子怕凍丫嘛)


-現家最恨要既野:

瘦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


-現家最擔心既野:

黎緊due既ibus essay、soca essay、slsp report & final exam


-現家最憎既野:

悶..妒忌人地有拖拍..有異性冇人性!!


-異性最吸引既地方:

o力 (真係超級傾慕好o力好o力既男仔)


-最鍾意去既地方:

學校library (我第二個家呀..雖然好討厭經常要讀書做功課..)


************************************************************************
嘻嘻..寫完啦~

台長: vivienne
人氣(139) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文