24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 21:14:12| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7/5/2004 媽媽好

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

媽媽收到我張母親節卡,打電話黎多謝我。嘻嘻~~~媽媽話我好乖..其實我根本就係好乖既,尤其是o係屋企人面前。我思疑佢係好感動啦,見到我key左我個樣上佢同爸爸中間o個幅相必定覺得我好o力,識得用photoshop呢d花巧野顯心思(但..哈哈..其實我係唔識用架囉,張相係毛毛幫我整左成個下晝架)。但我寫d情深說話又係幾touching既。我同佢講好掛住佢、好掛住香港,好想即刻又返去放假..(下刪100字,唔講你知)嘻,有媽媽o係自己身邊既朋友仔,大家準備點樣同媽媽慶祝呢,母親節就到啦,後日呀。

所謂每逢佳節倍思親,我地呢d留學生,孤苦伶仃,中秋節冇月餅食冇賞月冇燒蠟燭、端午節冇得睇爬龍舟冇得食粽、冇清明節重陽節勞動節、新年冇拜年冇利是冇年糕蘿蔔糕..真係個個佳節都..心掛掛自己個家..架..不過..大家都唔會明白既我知道..算啦..講完就算啦。其實只係志在講下o者,我都唔覺得自己可憐丫,呢度係咁樣架嘛,人人都係咁渡日子既。住得耐左又會覺得呢度舒服d架啦,好似我而家咁樣。好奇怪,每次一返到黎會好唔慣,好miss香港,但住住下過番一兩個月又會好enjoy澳洲慢香港十拍既style,感覺好悠閑。但當你好滿意目前寫意既生活既時候,你又差唔多讀完一個學期,係時候返香港放假啦。所以,哈哈哈,好奇怪,我都唔清楚自己想講乜。

買左整曲奇餅既flour,好滿足,準備日內親手炮製愛心朱古力曲奇俾屋企人食。對上一次整已經係上年我地新居入伙,請晒全世界上黎玩既時候。我記得自己整左朱古力味同白朱古力味,整左超級耐手都軟埋,又焗又等咁樣幾time consuming呀,仲要俾d男仔話不如落街買仲快,唔洗咁辛苦丫嘛。結果o個晚呢?兩種曲奇餅都好好味,全部清晒,d男仔又食又拎,pack埋拎番屋企食..囉..真係丫。唔得啦,而家Stephanie識整豆腐花整得咁好味,我唔快快趣show off下我d曲奇餅,我怕遲下我冇晒market啦。

今日好開心,吃喝玩樂,買左好多野,刺激澳洲消費市場,導致自己銀包愈黎愈薄。冇做過功課、冇溫過書。聽日有排我受,business essay逼上眉睫,我決定又死返去library搵書搵報紙搵雜誌,然後一次過dl晒出黎揀,提高自己既efficiency。

台長: vivienne
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文