24h購物| | PChome| 登入
2003-09-24 00:32:50| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我第一次煮飯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

買左個國產美的牌電飯bo,好貴,不過已經格左價架啦,貴都要買都要食飯架!!!買埋保溫水壺添呀,第一間A$67,好彩冇買,第二間A$35就即刻買啦,慳左好多,真係精打細算啦我!!!仲有買左好多正常中國人菜,o係coles買唔到o個d呢,有白菜同菜心,睇黎可以食我地3日!!!最開心係我又去買左o個隻好似雞蛋仔既餅,熱辣辣好好味,我記得有一期香港興過架,以前放左學落到荃灣成日間唔中都會買,kathy,kelly同phoebe都鍾意食既,唔知我有冇記錯呢?!返到屋企又唔識用唔識煮,於是又再打俾媽咪求救,媽咪教晒我之後仲話"唔緊要,你慢慢學下啦",好warm,不過之後佢都係好忙碌要匆匆收線,咁我就開始煮啦,買左咁多野樣樣都要整理好,攪呢樣攪o個樣結果我由5:30整到8:30先有飯食,又熱又侷,煮飯真係唔係少野,揀菜心洗菜心切矮瓜抄雜豆雞蛋都唔係問題,最難係我唔識整d肉,媽咪叫我切片之後落d生抽落d鹽yip下佢先好抄,乜都叫我著量/係咁易/自己就..etc,講就易做就梗係難架,我真係乜都估估下,d雞肉雪到凍晒好難切得開,隻手凍到震,又要切走晒d肥膏呢,我就係浪費左勁多時間,超大力先切到佢地...我唔係o係度怨d乜,只係我想講知易行難真係好鬼有道理,等我之前仲以為好容易,平時吹水有咁大吹咁大,其實就係煩到嘔,不過我又好想試下煮飯呀,遲d我仲要bo多d湯添,我個人真係好麻煩,女仔就係咁架啦!!今晚d菜心好似老左少少,d飯又放得太多水,份量又唔係好夠佢2個男仔食...唉!!!我其實有d唔好意思!!!其實係非常唔好意思!!!對唔住呀!!!但係我依然幾滿意呢個dinner,有飯有菜有肉,算係幾好啦!!

kathy今日飛lu,我好想打俾佢,但個COL電話又打極唔通,激到我抽筋,好唔開心,其實我真係好唔開心,我呢排成日鬧人,講野又惡死,o係屋企開口埋口都不停妖,妖乜鬼呀,幾時變到咁粗俗架?????激死人激死我!!!!!!!!總之我就係好嬲啦!!!!!!!!痴線!!!!!!!

台長: vivienne
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文