24h購物| | PChome| 登入
2003-12-02 14:09:00| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/12/2003 模特兒姐姐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

姐姐靚丫嘛我知
一早打開報紙副刊見到Cherry
呀其實係佢講我知會係今日去既
於是我好作撞地大叫
“e…Cherry呀……”
估唔到我只係特登係咁易叫左一叫
全屋人除左Cherry同青清返學之外
走晒埋我身邊睇o個一版
佢地好高興囉唔知點解…
媽咪話 “呀…又幾靚呀個衰妹…”
爸爸話 “嘻…剪落黎俾女麻女麻睇啦…”
阿婆話 “點解佢會o係度既??
佢又真係幾靚既…
唔通搵我地去影咩?”
(下刪勁多讚美說話…………………)
做乜o者…咩我地呀!!!
做乜同我講我地呀!!!
而家我係咪醜樣得咁緊要呀?
完全無奈呀…
媽咪成日話家姐靚叫家姐去選港姐
我…車!!!!!!!!!!!!

家姐睇到自己都冇乜感覺
係佢地幾個無知婦孺大驚小怪o者
車!!!!!!!!!!!

媽咪推左部輪椅俾爸爸用
唔知係咪爸爸唔行得呢
媽咪好似對佢溫柔左…
嘻嘻!!!真係難得呀!!!
咪幾好…

台長: vivienne
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文