24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 22:35:20| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

滿足+幸運

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日派左成績表~~
先前大概知道自己d成績.
但係都唔知有冇退步.
開頭miss講左邊d人係進步.
雖然冇份~但係冇退就得.
開頭唔係派成績表.係派禮物.
我都有.哈哈~~
中文都有~~勁開心.之後miss話頭5名有佢送ge筆記簿.
我傻更更以為會計頭5名有筆記簿.
原來唔係.係全名5名.唔係會計頭5名.
但係我臨放學至知.
婷話我知~~我真係好大懵呀.
整到我仲係度擔心我自己考第幾.
真係白痴.但係唔緊要啦.
因為我冇諗過自己冇咩退步.
連級名次都冇退.頭先睇返.
原來我班名次進左2名比起第一次考試.
但級名次都係冇變.
都話冇呃miss嫁啦.^^hee~~
原來唔係我進左~~令級冇退.
而係d人退左步.
但係唔理~~因為係我意外之事.
我諗我退緊嫁ma~~希望我唔好放鬆心情啦.
今日真係幾開心.派左2本英文暑期作業.
唔想做呀~~係喎我英文冇退步.好彩~~
收錢竟然tick錯左我.~~咁好彩~
本來今日想去唱k嫁.
但係竟然至講我聽要打最後一場班際.
初初諗住冇人打就唔打.
最終有人打都好.thanks~~
我地預左輸.但係好耐至開始打.
一熱我就冇哂心機.
但之後都冇野.11點8就走得.
冇返屋企.是但啦.
因為kate叫左我去食飯.其實食完飯都有時間返屋企拎野.
但都係周圍行.再返學校補課.
雖然冇帶到mc.但都唔駛用~^^
補完課去左游水.臨走阿sir請食糖~呵呵
哈哈~~終於唔駛輸啦.
雖然唔係好多~~但係好開心.
唔駛壟斷哂.kate冇打度.
悶死佢.佢又唔講話打~
又整到冇得去行街~唉..

今日好累呀~~好想訓覺.
今日其實有d失望.但又係ge.
都冇盡力.但係28號個日一日遊真係唔錯.
但係好多蜘蛛.仲有d狗係最難忘.
但係成班人都去真係好難得.
全靠阿sir ,miss.
今日見到z.本來諗住同佢傾.
但係好累~~算啦.
星期六希望唱到k啦~~好想唱呀



thanks all !!!

係呀~18號有得睇龍貓.
雖然我都有~~但係唔知點解好開心.
TOTORO~~totoro**

台長: valerie
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文